| Crime top issue in North Oakland council contest / Article | 7 | 11 hours 13 min ago by oakie | 1 min 12 sec ago by avis |
 | Landlord slain in Oakland remembered / Article | 0 | 26 min 58 sec ago by bluepeas | n/a |
 | Killing of mother of 1-year-old deserves attention / Article | 19 | 1 week 1 day ago by Dare | 1 hour 44 min ago by The Trouble I See |
 | Chief put on defensive over Oakland crime / Article | 8 | 1 day 13 hours ago by The Trouble I See | 2 hours 15 min ago by The Trouble I See |
 | Commentary: California wines are going down the drain / Article | 1 | 9 hours 47 min ago by leftcoastblues | 9 hours 42 min ago by leftcoastblues |
 | Police chief put on defensive over crime / Article | 1 | 15 hours 10 min ago by stanleyflemmings | 10 hours 48 min ago by jif |
 | Pittsburg girl dies after being accidentally run over by mother, police say / Article | 0 | 14 hours 58 min ago by Oaklandmother | n/a |
 | ICE actions spread fear in East Bay schools / Article | 4 | 2 days 1 hour ago by azcaresident | 15 hours 24 min ago by Brittanicus |
 | Police: Man killed in Oakland may have been burglarizing vehicles / Article | 0 | 17 hours 11 min ago by The Trouble I See | n/a |
 | Fatal crash cleared on 680 in Fremont / Article | 0 | 18 hours 1 min ago by Micaoconnell | n/a |
 | Raiders set to sign Hartwell / Article | 0 | 1 day 1 hour ago by The Trouble I See | n/a |
 | The Picky Eater: A cup of happiness from Republic of Tea / Article | 0 | 1 day 11 hours ago by jodiholiday | n/a |
 | Man's body found in torched East Oakland car / Article | 1 | 1 day 11 hours ago by beautiful_925 | 1 day 11 hours ago by beautiful_925 |
 | Three beaten, teacher hurt in gang fight / Article | 0 | 1 day 12 hours ago by sweetchuckd | n/a |
 | HARD not backing Mexican rodeo in Castro Valley / Article | 3 | 3 days 10 hours ago by eric mills | 2 days 17 min ago by zorra |
 | Man's body found in torched car in Oakland / Article | 0 | 2 days 2 hours ago by The Trouble I See | n/a |
 | Protest in SF follows ICE raids / Article | 2 | 3 days 2 hours ago by azcaresident | 2 days 5 hours ago by oceans64 |
 | Man, 94, charged with murder in landlord slaying / Article | 0 | 2 days 11 hours ago by vjb50 | n/a |
 | Oakland police honor slain officers / Article | 0 | 2 days 13 hours ago by The Trouble I See | n/a |
 | American Airlines latest to exit Oakland Airport / Article | 0 | 3 days 15 hours ago by rastapasta | n/a |
 | Man found beaten to death in West Oakland park / Article | 2 | 4 days 17 hours ago by The Trouble I See | 3 days 18 hours ago by The Trouble I See |
 | Assessors warn homeowners not to pay private firm fee for reassessments / Article | 0 | 3 days 20 hours ago by Brett | n/a |
 | A's need to sign Bonds to help team, draw fans / Article | 3 | 4 days 19 hours ago by MrFocus | 3 days 21 hours ago by iamjdg |
 | Parents round bases with coaches over special treatment / Article | 0 | 3 days 21 hours ago by degriz | n/a |
 | Dublin to vote on proposal to ban superstores / Article | 0 | 3 days 22 hours ago by degriz | n/a |